God morgon...

Dagen som ligger framför mina fötter kommer att bli en låååång dag. Dagen som just börjar gry kommer att bli en ganska tuff dag. Vi har skit mycket beställningar. Tur att jag har Biffen på jobbet, allt blir såå mycket roligare och lättare då!!
Du och jag biffen, du och jag!

Vi pratade om höjdskräck på bageriet i veckan, jag lovade att lägga upp bilder från vår weekendresa till Köpenhamn.

Så här kommer dom


Fyy fan det är tur att Nicco slutat snusa, kolla in prillan som rinner ner längs hans tänder. Inte sexigt.




Usch och fy!! Det  var nog bara Marcus som inte höll på att skita i brallan. Vi andra kröp längs kyrkoväggen och bad till gud, hahha...

Nu är det grötdags, sen smink, dagis och jobb. Ha det gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0