Veckan som gått..

i bilder!!

Vi har haft en orkester i hallen tur att vi inte bor i lägenhet, haha


Jag har ätit semla och kommit underfund med att Nej, jag gillar inte semlor!!

Efter en promenad hittade jag en hög av killar i Theos säng


Jag har jobbat, jobbat och jobbat

Theo har provat mina brillaor och var jävligt söt i dom

Vi har varit hos Helenis och Hasse på tacokväll, super trevligt och gott. Jag bakade en chokladkaka och hade med mig 2 tårtor  det är bra att ha en backup plan om man misslyckas med baket!!  Vi var ganska sockerstinna efter efterrätten, med all rätt!!


Jag har bakat "naturgodis" 2 ggr och inte riktigt lyckats. Jag fick smaka ett supergott godis av Lisa, men det blir inte lika gott när jag gör den buhhuuu

Jag och älskling har åkt 6 km längdskidor, första åket för denna säsong.

Just nu väntar jag på att min gryta ska puttra klart på spisen så att vi kan äta middag. Hoppas att er vecka varit bra!!


Kommentarer
Postat av: hannah

supergooooda sallader :) (jobbar på maxi) hehe

2011-03-02 @ 19:44:02
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0