mmm sköna söndag...

idag vaknade jag långsamt, fick ligga å dra mig en liten stund och läsa lite bok medans Nicco gjorde frukost. Sen har jag städat lite behöver egentligen städa mer, varit ute och lekt med barnen. Och nu väntar vi på att Nicco ska komma hem.



Tjejkvällen igår var jätte mysig, vi hade hur mycket gott att äta som helt eftersom att alla tog med sig nått, haha
Efter 2 omgångar settlers och en runda geni var det dags att åka hem, kl hann bli 00.30 Det är så sant det är sagt, tiden går fort när man har roligt!!


Jag lär erkänna att jag är lite fast i settlers, faktiskt ett jätte roligt spel. Notis till mig själv:

Införskaffa settlers...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0