Mysig familjelördag...

Det  var det igår. Vi åt en ärlig frukost tillsammans innan Nicco rusade iväg till sin innebandymatch. Vi lekte med lera det var nog jag som tyckte det var roligast.


Vi åkte skridskor.


Jag var helt talanglös på skridskor skulle kanske kunna skylla på att grillorna var alldeles för trånga och att jag fick ont i fötterna, men jag är nog tyvärr sämst, haha.

Dagen avrundades hos Niccos föräldrar där Alle-mor (Niccos mormor) var på besök från Danmark och systrarna Westman hade oxå hittat hem för en helg. God mat och mys.


Vi åt marängswiss till efterrätt, mmm det var så gott.Alla kastade i sig swissen och njöt i fulla drag.
Kolla in mitt gourméupplägg..


Jag har känsla för efterrätt eller hur, hahhaa...

Dagen avrundades med 2 romantiska B-filmer...En härlig dag med ett undantag. Vi skulle städa men det enda jag gjorde var att bädda rent. Sen ville Nicco sovamiddag!!! Jävla skit, jag önskar verkligen att jag kunde vakna upp till ett rent hem idag men ICKE SA NICKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0