Äntligen internet igen....

vi har varit utan nät ett par dagar, och med mitt hemnet beroende har det inte varit roligt!!! Men nu så, nu har jag fått min dagliga dos av hus till salu.
Fick förresten precis veta att en granne har köpt hus i Hemligby, så om någon vill bli my next door neighbour, eller rättare sagt 2 dörrar bort, flytta hit vettja!

I 3 dagar har jag haft en sprängande huvudvärk, typ kapa av skallen ont. Antar att det kanske beror på att jag tänkt alldeles för mycket. Jag tror att jag har problem i ett förhållande med en närstående, inte min älskade utan en annan människa jag älskar. Hoppas att det går att reparera, annars blir det livet tungt att leva....

Nää, nu ska jag lägga Theo och sen är det trädgårds sysslor som väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0