My gosh....

vad hände egentligen??
Jo, biffsan fastnade i tvättstugan och när jag kom till Purpur var det stängt på grund av någon slags tillställning. Bajskorv ville jag skrika rätt ut, men så omogen är jag inte. Jag drog vidare till Ikea för att införskaffa hyllor som ska användas till fönsterbrädor, men dom jävlarna hade ingen bräda på 1 m. Jaha, for till Owe Janssons för att kolla på lyktor till altanen och tyg till Theos blivade gardin.

Kom hem med detta tyg, känner mig förbannat tveksam till detta tyg i en 3 årings rum. Det kommer att bli en snygg hissgardin, men i Theos rum???

Ja, så går det när man handlar impulsivt....

Bajskorv, bajskorv, bajskorv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0