Har man inget att göra...

på jobbet hittar man på bus, eller vad säger ni om denna snopplimpa!!

Haha, jag tycker att den var riktigt snygg. Kanske något vi ska börja sälja, eller inte!


Jag är precis nyhemkommen från vårat årliga föreningsmöte, en negativ sak med att bo i en bostadsrätt. Ni  ser ju hur sliten jag ser ut. Usch och blää!! Tyvärr dissade jag Rosas prommis invit för att delta i mötet, tur för mig att hon kunde hålla sig till imorgon.

Imorgon ska du och jag bränna fett, min lilla Rosa!!

Nu ska barnen i säng sen är det världens bästa hotell som gäller...

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Har billy fått komplex lr? =)



Tycker jag låter som en bra idé. Jag smällde i mig en massa godis istället för prommisen igår. haha

2011-03-29 @ 08:20:56
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0