Jag känner mig lite...

vissen!!
Har inte fått en bra nattsömn på 3 nätter eftersom Theo har haft feber. Det börjar liksom kännas i kroppen nu. Och i huvudet.

Helena undrade vad det var med mig idag, hon kände inte igen sin salladskäring sa hon. Nää jag hoppas verkligen att man får sova inatt, imorgon är det ju fettisdag och då är det full rulle i bageriet. Då går det inte att känna sig så här vissen. Ska kurera med lite rött citron te och kanske lite nagellack, det brukar pigga upp(på naglarna alltså inte att dricka, hahah).
Håll tummarna för att John blund är snäll mot mig inatt!!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Usch och fy vad jobbigt...

Edvin hade feber i en vecka, sen kom öroninflammationen och hosta. Hoppas han blir bra snart. Styrke kramar till dig min vän!

2011-03-08 @ 07:33:03
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0