Vad snabbt livet kan förändras...

och planerna man har blir något helt annat!!! Igår när jag vaknade var mina planer för nästa helg att börja renovera trappan och försöka få hjälp från Lise. 2 timmar senare fick jag en inbjudan till Luleå för att hälsa på min mormor, åka skoter och fiska, riktigt roligt. När jag kom till jobbet hörde jag med Nicco om det var ok att jag åkte iväg från onsdag till söndag nästa vecka. Efter en lååång stunds tänkande fick jag åka det är ju slutspels hockey som gäller i vår familj nu. När jag ringde mamma för att acceptera inbjudan hade planerna förändrat ytterligare en gång. Nu var det stöten, skidor och syster som gällde, hahha. Och självklart vill jag följa med och träffa mitt hjärta, åka bräda, längdskidor och njuta av livet från tors till söndag.


Systra min snart träffas vi igen, tjihuuuu...Jag behöver inte tillägga att jag är ruskigt glad över att mina helgplaner förvandlades till nått helt annat va!!

Kommentarer
Postat av: mallan

jaaa ändraddes till skit bra planer!! såå glad att ni kommer! är skit pirrig ska bli så kul att träffa er känns som evigheter sist!! Fy fan va mys vi ska!!

löööööööv

2011-03-14 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0