I´m singing the blues...

och tycker lite synd om mig själv!!
Har känt mig lite hängig idag och när jag kom hem från jobbet visade termometern febergrader, buhuu. Nu har jag sovit ett tag, vaknat med sprängande huvudvärk och ska snart natta kidsen.
Mina stackars fotbollsbrudar fick klara sig med ett halvt lag på planen idag, det var nog inte bara jag som var hängig idag.

Bjuder på lite bilder från i fredags;


Mina vackra syskon...
Jag hade såå jäkla roligt på Katalin innan spelningen började, shit jag skrattade så att tårarna sprutade i 2 timmar. Så nu kommer jag att leva längre, eftersom ett gott skratt förlänger livet!!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Det var super mysigt!!! Haha ja fyfan va du skratta! ;) haha syns snart igen! När jag har kommit hem från Tyskland tycker jag att vi ska en myyys kväll med barnen och Nisse hos er :D pussss

2011-05-30 @ 21:23:10
Postat av: Olga

Du är sjukt snygg i håret!

2011-05-31 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0