JAG ÄR INTE....

  • avliden
  • dödssjuk
  • förföljd och har inte brutit kontakten med omvärlden

Jag har bara varit och är sjukt upptagen med livet och allt vad det innebär. Samtidigt som jag lever ett familjeliv och är ägare till 2 företag håller jag på att förverkliga en annan dröm jag har. Den här veckan är helt avgörande och snart får jag veta om allt går i lås eller om det får fortsätta att vara en dröm. Keep your fingers crossed!!

Här är lite bilder från de 2-3 senaste veckorna...


Har varit hos goa Rosa och hälsat på några ggr



Den årliga vårstädningen i området är avklarad


Påskhelgen bjöd på en riktig värmebölja, så nu är vattenspridaren invigd av nakna barn och tvättkorgen förvandlades till badtunna ett tag

Niccos danska mormor har varit på visit i Gävle och tog med sig krydderboller, witch i totally LOVE.


Som sagt har jag varit hos Rosa några ggr och hälsat på


En dag stod det en överraskning på bordet när jag kom hem. Ni kanske förstår hur glad och förvånad jag blev. Det är ju inte direkt varje dag man får blommor. Resten av den dagen gick jag runt med ett leende och en härligt glad och varm känsla i magen. Tack, tack, tack....

Igår gick jag in på mitt arkiv för maj månad 2010 och spanade in vad vi gjorde förra året. Det är ju så kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjort och hur man såg ut.
Igår lovade jag mig själv att jag ska börja blogga mer igen.

Nu är det off to work...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0