Tider som flytt kommer aldrig igen...

Här kommer lite bilder från veckorna som gått!!

Sommarblommor har införskaffats, blev en tur till Vinnersjö med söta Rosa


Muffins har bakats i alla möjliga smaker. Älskar att baka muffins, finns så himla snygga formar att köpa. Synd bara att det inte är lika kul att äta dom som att baka dom.


Lite mammastunder har jag haft ensam i köket. Jag, en grapefrukt, te och en massa tidningar. Har bland annat läst nya blaskan Visage. Bra tidning, den rekomenderas!!



Minimax-ruset är avklarat och jag har rusat vårruset!! Kan säga att jag inte alls kände för att kuta, folk hoppade av och jag kände mig trött å förkyld. Tråkig start, men jag kom, såg och segrade, hahha!! Trodde aldrig att jag skulle orka springa 5 km så otränad som jag är men det gick.

En ny frisyr har införskaffats. Har fått många positiva kommentarer och jag har känt mig super nöjd, men ett tvivel har såtts i min hjärna och kanske börjar jag ångra mig....Jaja, det växe ju ut igen!!


Nicco, jag, syster och bror såg farbror Plura i helgen, hur kul och mysigt som helst.

Och igår kom Mange med sin nya tjej och hälsade på, vi grillade, pratade och hade det riktigt trevligt. Dom sov på hotell och kom hit igen idag. Nicco tatuerade Mange, Charlotte och mitt hjärta fyllde han i. Mange tatuerade Nicco. Det har varit kärlek i lilla radhuset på myggan denna helg, hahha

Saknar verkligen Niccos barndomskompisar!! Så synd att de bor i Sthlm och inte här. Jävla Magnus och Roger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0